روغن ماساژ بدن روغن شترمرغ والنسی VALENSEY

محصولات روغن شترمرغ پوستی و مفصلی , کرم شترمرغ , ماسک مو شترمرغ , شامپو شترمرغ , روغن ماساژ بدن شترمرغ , ژل مو شترمرغ , صابون شترمرغ , کرم ضدآفتاب شترمرغ , ماسک صورت شترمرغ , اسکراب صورت و بدن شترمرغ , لوسیون بدن شترمرغ

روغن ماساژ بدن روغن شترمرغ والنسی VALENSEY

۱۸ بازديد

روغن ماساژ بدن روغن شترمرغ والنسی VALENSEY


روغن ماساژ بدن روغن شترمرغ والنسی VALENSEY

روغن ماساژ بدن روغن شترمرغ والنسی VALENSEY




روغن ماساژ بدن روغن شترمرغ والنسی جهـت ماسـاژ دادن و درمـان دردهـای عضـلانی، سـیاتیک، رماتیسم، کمـردرد، دردهای عضلانی با منشا عصبی استفاده می شود.











شماره تماس : 66896972 - 021
09101008810 - 09372490774





روغن ماساژ بدن روغن شترمرغ والنسی جهـت ماسـاژ دادن و درمـان دردهـای عضـلانی، سـیاتیک، رماتیسم، کمـردرد، دردهای عضلانی با منشا عصبی استفاده می شود. روغن ماساژ شتر مرغ والنسی حاوی اسیدهای چرب ضروری امگا 6 و 9 می باشد که به حفظ سـلامت غشـاهای سلولی از جمـله غشـای پوستی کمک می کند. این روغن ماساژ طبیعتی گرم دارد.

 

طریقه مصرف:

پس از استحمام کف دو دست را به روغن آغشته کرده و به سطح بدن ماساژ دهید. “توصیه شده توسط پزشکان متخصص”

 

100sabad.ir

100sabad.com

برای هر نوع ماساژی که قرار است انجام دهید، این 6 نکته بسیار مهم و حیاتی هستند. درمانگر  بیتا الساندرویک شش تکنیک ساده را که اساس همه ی این راهبردهای هستند شرح می دهد. آنها را می توان در بیشتر بخش های بدن، بدون درآوردن و پوشیدن لباس و یا بدون یاری دیگری انجام داد.

در حال انجام ماساژ صورت

1-هولدینگ

هولدینگ یکی از بخش های جدانشدنی از ماساژ است که اگر به درستی تمرین شود می تواند به عنوان تکنیکی قدرتمند و تاثیرگذار مطرح شود که به آرام سازی شما و شریکتان کمک می کند. ما در ابتدای امر هولدینگ را در جایی تمرین می کنیم که تجربه ی درد یا احساس سنگینی شدید در آن مشاهده شده باشد. در ماساژ، هولدینگ می تواند در ابتدای هر مرحله به عنوان بخش مرکزی و تکنیک اولیه مطرح گردد. برای این که این روش تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد باید مرکزیت فکری را مشخص نموده و بر روی آنچه که انجام می دهید تمرکز کنید.

آموزش ماساژ بدن و صورت (رایگان)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.