کرم شترمرغ کاسه ای نوبلز فرانسه

محصولات روغن شترمرغ پوستی و مفصلی , کرم شترمرغ , ماسک مو شترمرغ , شامپو شترمرغ , روغن ماساژ بدن شترمرغ , ژل مو شترمرغ , صابون شترمرغ , کرم ضدآفتاب شترمرغ , ماسک صورت شترمرغ , اسکراب صورت و بدن شترمرغ , لوسیون بدن شترمرغ

کرم شترمرغ کاسه ای نوبلز فرانسه

۱۸ بازديد
 کرم شترمرغ کاسه ای نوبلز فرانسه NOBLES

 
 
 


کرم حاوی عصاره ی روغن شترمرغ ، ویتامین E ، ریشه ی گیاه جنسینگ و AHA

 
 
 
 
شماره تماس فروشگاه : 96668542 - 021
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مشخصات اصلی :

نوع کرم
برند نوبلز
حجم 200 میلی لیتر
تاریخ مصرف تا دارد
کشور سازنده فرانسه
 

توضیحات محصول :
کرم حاوی عصاره ی روغن شترمرغ و ویتامین E و ریشه ی گیاه جنسینگ AHA - آبرسان قوی پوست دست و صورت - جوان و شفاف کننده پوست دست و صورت  - لطیف کننده پوست با ایجاد حس ابریشم گونه - روشن کننده و شفاف کننده و از بین برنده لکه ها و نقاط تیره‌ی پوست به دلیل دارا بودن ویتامین E و AHA - بازسازی و احیای مجدد پوست با تغذیه ی کامل سلول های پوست - از بین برنده آثار به جای مانده از زخم به دلیل داشتن یک فرمول ویژه - تقویت کننده و نرم کننده ی بسیار قوی پوست های خشک و آسیب دیده

100sabad.ir
100sabad.com

بهترین فصل سفر به فرانسه

  • بهترین زمان برای بازدید از جاذبه‌ها و گردش‌های شهری فصل معمولی سال یا همان شولدر سیزن است. در بیشتر مناطق فرانسه، ماه‌های مه و سپتامبر فصل معمولی سال است، ولی در پاریس این فصل نسبتا شلوغ است. در اوایل مارس و اواخر اکتبر، جمعیت گردشگران، کمتر از سایر مواقع است.
  • اگر می‌خواهید از تفریحات ساحلی در نواحی جنوبی فرانسه لذت ببرید، باید قبل از سفر بدانید که دمای آب دریا فقط در ماه‌های ژوئن تا سپتامبر به اندازه‌ای گرم است که برای شنا مناسب باشد.
  • بهترین زمان سفر به فرانسه برای خرید از اواسط ژانویه تا اواسط فوریه و از اواخر ژوئن تا اوایل اوت، است تا بتوانید از حراج‌های تابستانی و زمستانی استفاده کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.